JARASASEASONGI MAJĄ ROK!

 Jarosław Tomczyk świętuje pierwszy rok swojej audycji Jarasaseasongi: Kochani, równo rok temu zaczęła się moja przygoda w roli "redaktora". 24 listopada 2021 na falach Radio Danielka została wyemitowana pierwsza audycja jarasaseasongów - moich opowieści o piosenkach folkowych. To kolejny nieoczekiwany skutek uboczny covidovej pandemii, który mnie dotknął. I nie ostatni. Miał nieoczekiwane następstwa. Było tak:

-zadzwonił Krzycho Kłos i mnie namówił na nagrywanie audycji. Dziękuję Krzychu

-Radio Danielka mnie przygarnęło. Dziękuję redakcjo

-zadzwonił Andrzej Janka i namówił mnie do publikacji podcastów na Spotify. Dziękuję Andrzeju (tak wiem, jeszcze blog ale czasu mało )

-mesa wysłał Kamil Peter i mnie zaprosił do... hm poszukajcie dziś lub jutro na Folk24.pl. Dziękuję Kamilu

...a w zasadzie to nie wiem czy dziękować, przez Was zarywam przynajmniej 2 noce w tygodniu

A pierwsza audycja, o małym żelaznym piecyku grzejącym inżynierów na zasypanej śniegiem Południowej Georgii brzmiała tak:

https://www.mixcloud.com/radiodanielka/jarasaseasongi-odc-1-we-pot-stove-24-11-2021-jarosław-tomczyk/





Komentarze

Popularne posty